!!!Konec doby papírové – papírové stravenky končí 31. 12. 2024!!!
Upozorňujeme strávníky, že k 31. 12 .2024 končí platnost papírových stravenek.
Na leden si bude možné objednat obědy pouze elektronicky přes aplikaci iCanteen, webové stránky nebo terminál umístěný na zdi před jídelnou.
Více informací o zavedení aplikace iCanteen (objednání a odhlášení stravy apod.) nabízíme ZDE. (Velikost: 106.13 kB)
Provozní řád výdejny stravy (výňatek)
Cena oběda pro žáka od září 2024: 46,- Kč
Pro možnost objednání stravy musí mít žák dostatečný kredit na kontě strávníka v aplikaci iCanteen. Obědy si žák objednává výběrem z jídelníčku v aplikaci iCanteen, případně přes webové stránky nebo objednávkový terminál, který je umístěný na zdi před jídelnou.
Úhrada stravy je možná převodem na účet školy vedený u Komerční banky a.s., číslo: 11030141/0100, případně v hotovosti v pokladně školy. V případě bezhotovostní platby je nutné uvést variabilní symbol strávníka (je vhodné do poznámky pro příjemce uvést příjmení žáka + třídu), který žák obdržel spolu s přístupovými údaji do aplikace iCanteen.
Provozní doba výdejny stravy (v jídelně):
- v pracovní dny od 10:00 do 13:30 hod.
- Výdej obědů probíhá od 11:30 do 13:00 hod.
Vstup do jídelny je umožněn pouze osobám odebírajícím stravu, cizím osobám je vstup do prostoru školní jídelny – výdejny z hygienických důvodů zakázán!
Telefonní číslo výdejny: 312 681 181 (linka 96)
Přihlášení (objednání) a odhlašování stravy (objednávky na období 1 týdne):
- ke stravování se může přihlásit žák na předepsaném tiskopise (Přihláška ke stravování (Velikost: 24.87 kB)). Přihlašování (objednávání) a odhlašování obědů pro žáky i zaměstnance se provádí na celý nadcházející týden, denně do 13.00 hodiny. V případě přiobjednání nebo odhlášení obědů na následující den, musí být změna provedena nejpozději do 13.00 hodin předcházejícího dne (např.: odhlášení oběda na 20. 1. musí proběhnout do 19. 1. do 13:00).
- Při onemocnění strávníka si lze vyzvednout jídlo od 11:30 do 12:00 hod. (pouze první den nemoci, na ostatní dny je nutno strávníka ze stravování odhlásit). Výdej obědů do nosičů bude prováděn dle vyhlášky MZD č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných, tzn., že jídlo bude vydáváno ve školní výdejně na talíře (každá komponenta pokrmu samostatně) s tím, že si je strávník (zákonný zástupce) v určeném prostoru sám přeloží do nosičů.
- V případě nemoci pracovnice výdejny, je škola oprávněna výdej obědů zrušit. O zrušení výdeje obědů, bude škola žáky informovat.
Přihlásit oběd je možné na webu zde:
Projekt Obědy do škol ve Středočeském kraji ve školních letech 2023-2025
Naše škola se zapojila do projektu "Obědy do škol (Velikost: 324.33 kB)" ve školním roce 2023-2024. Projekt je financován SKÚ a zabývá se podporou žáků, jejichž rodina se ocitla v nepříznivé finanční situaci. Více informací naleznete ZDE (Velikost: 558.12 kB).
V aktuálním školním roce 2024-2025 se škola projektu neúčastní.
Ing. Jana Bláhová, ředitelka školy