!!!Konec doby papírové – papírové stravenky končí 31. 12. 2024!!!
Upozorňujeme strávníky, že k 31. 12 .2024 končí platnost papírových stravenek.
Pozor změna! Možnost vrácení nespotřebovaných papírových stravenek se prodlužuje do 30. 1. 2025!
Na leden si bude možné objednat obědy pouze elektronicky přes aplikaci iCanteen, webové stránky nebo terminál umístěný na zdi před jídelnou.
Více informací o zavedení aplikace iCanteen (objednání a odhlášení stravy apod.) nabízíme ZDE. (Velikost: 106.13 kB)
Provozní řád výdejny stravy (výňatek)
Cena oběda pro žáka od září 2024: 46,- Kč
Pro možnost objednání stravy musí mít žák dostatečný kredit na kontě strávníka v aplikaci iCanteen. Obědy si žák objednává výběrem z jídelníčku v aplikaci iCanteen, případně přes webové stránky nebo objednávkový terminál, který je umístěný na zdi před jídelnou.
Úhrada stravy je možná převodem na účet školy vedený u Komerční banky a.s., číslo: 11030141/0100, případně v hotovosti v pokladně školy. V případě bezhotovostní platby je nutné uvést variabilní symbol strávníka (je vhodné do poznámky pro příjemce uvést příjmení žáka + třídu), který žák obdržel spolu s přístupovými údaji do aplikace iCanteen.
Provozní doba výdejny stravy (v jídelně):
- v pracovní dny od 10:00 do 13:30 hod.
- Výdej obědů probíhá od 11:30 do 13:00 hod.
Vstup do jídelny je umožněn pouze osobám odebírajícím stravu, cizím osobám je vstup do prostoru školní jídelny – výdejny z hygienických důvodů zakázán!
Telefonní číslo výdejny: 312 681 181 (linka 96)
Přihlášení (objednání) a odhlašování stravy (objednávky na období 1 týdne):
- ke stravování se může přihlásit žák na předepsaném tiskopise (Přihláška ke stravování (Velikost: 24.87 kB)). Přihlašování (objednávání) a odhlašování obědů pro žáky i zaměstnance se provádí na celý nadcházející týden, denně do 13.00 hodiny. V případě přiobjednání nebo odhlášení obědů na následující den, musí být změna provedena nejpozději do 13.00 hodin předcházejícího dne (např.: odhlášení oběda na 20. 1. musí proběhnout do 19. 1. do 13:00).
- Při onemocnění strávníka si lze vyzvednout jídlo od 11:30 do 12:00 hod. (pouze první den nemoci, na ostatní dny je nutno strávníka ze stravování odhlásit). Výdej obědů do nosičů bude prováděn dle vyhlášky MZD č. 137/2004 Sb., o hygienických požadavcích na stravovací služby zásadách osobní a provozní hygieny při činnostech epidemiologicky závažných, tzn., že jídlo bude vydáváno ve školní výdejně na talíře (každá komponenta pokrmu samostatně) s tím, že si je strávník (zákonný zástupce) v určeném prostoru sám přeloží do nosičů.
- V případě nemoci pracovnice výdejny, je škola oprávněna výdej obědů zrušit. O zrušení výdeje obědů, bude škola žáky informovat.
Přihlásit oběd je možné na webu zde:
Projekt Obědy do škol ve Středočeském kraji ve školních letech 2023-2025
Naše škola se zapojila do projektu "Obědy do škol (Velikost: 324.33 kB)" ve školním roce 2023-2024. Projekt je financován SKÚ a zabývá se podporou žáků, jejichž rodina se ocitla v nepříznivé finanční situaci. Více informací naleznete ZDE (Velikost: 558.12 kB).
V aktuálním školním roce 2024-2025 se škola projektu neúčastní.
Ing. Jana Bláhová, ředitelka školy